مداد رنگی های یک بچه مدرسه ای

من...داود نعیمی...گرافیست...

مداد رنگی های یک بچه مدرسه ای

من...داود نعیمی...گرافیست...

مداد رنگی های یک بچه مدرسه ای

یک قطـــره ی خالــی از دو رنگـی هایم
دور از همه خنده، شوخ و شنگی هایم
از بیـــن تمــام عکـــس هـــای زیبـــــــا
دلخوش به همیــن مــداد رنگــی هایم

رنگ های جعبه من

بهای دیدار...

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۶ ب.ظ

نظرات  (۲)

سلام علیکم :
با مطلبی جدید به روزم
((همه رفتند و من جا ماندم))
منتظر شما خوبان و دیدگاهاتون هستم
موفق باشید
یا علی
  • مسافر88 آرام
  • امام علی علیه السلام:
    سَمعُ الاُذُنِ لایَنفَعُ مَعَ غَفلَةِ القَلبِ؛
    شنیدن گوش، با وجود غفلت دل سودى نمی‌بخشد.
    غرر الحکم: ح ۵۶۱۸

    سلام
    چگونه از جان نگذرد آنکه میداند جان بهای دیدار است...
    ارزشمند بود

    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی