مداد رنگی های یک بچه مدرسه ای

من...داود نعیمی...گرافیست...

مداد رنگی های یک بچه مدرسه ای

من...داود نعیمی...گرافیست...

مداد رنگی های یک بچه مدرسه ای

یک قطـــره ی خالــی از دو رنگـی هایم
دور از همه خنده، شوخ و شنگی هایم
از بیـــن تمــام عکـــس هـــای زیبـــــــا
دلخوش به همیــن مــداد رنگــی هایم

رنگ های جعبه من

شطرنج مذاکره...

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۴۳ ب.ظ

انشاالله که پیروز نهایی این شطرنج سیاسی ملت عزیز ایران باشند...

  • داود نعیمی

نظرات  (۱)

  • محمد محمدیان
  • شما خودتون امید به موفقیت دارید ؟

    ولی من در این قسمت زیاد خوش بین نیستم
    دشمن همیشه دشمن است وبرای دشمنی خود همیشه دنبال بهانه ای ست

    اسراییل نمیگذارد

    باید به حرف رهبر جامه ی عمل بپوشاینم
    که نباید به دشمنان امیدوار باشیم



    پاسخ:
    من که امیدی به موفقیت دیپلماسی ندارم!چون واقعیت ها رو داریم میبینیمو راه حل سیاسی نمیبینیم!
    ولی این مذاکرات میتونه تجربه ای بشه واسه ملت ما و عبرت گرفت و این میتونه موفقیت باشه که به خودمون متکی باشیم نه به مذاکرات و برداشته(البته باید بگیم تعلیق)چند تحریم خاص!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی